Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 8724 по 8743 из 24311
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Макроекономічні показники як фактори впливу на обсяги виїзних туристичних потоків
Івченко Л. О.
;
Погуда Н. В.
;
Мироненко А. М.
2015
Макроэкономика : учебное пособие для самостоятельного изучения дисциплины для иностранных студентов всех направлений подготовки
Клименко Е. Н.
;
Крюкова О. Н.
;
Бриль М. С.
;
Кліменко О. М.
;
Крюкова О. М.
;
Бріль М. С.
;
Klimenko O. M.
;
Kriukova O. M.
;
Bril M. S.
2013
МАКРОЭКОНОМИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ИННОВАЦИОННЫХ ПРОЦЕССОВ И НАПРАВЛЕНИЯ ИХ АКТИВИЗАЦИИ
Керимова Ж. Н.
2003
Максимизация прибыли предприятия в процессе рекламной деятельности
Полякова Я. А.
;
Полякова Я. О.
;
Polyakova Y. O.
2013
МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ БАНКУ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ЙОГО ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
Комарова О. Ю.
2022
Малою ходою до освітніх інновацій
Даценко Т. О.
2021
Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістики
Іванова І. Б.
;
Яресько К. В.
2019
Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа
Зима О. Г.
;
Просяник О. П.
2016
Маніпуляція як засіб впливу на поведінку людини.
Сасіна Л. О.
;
Сасина Л. А.
;
Sasina L. O.
2023
Маніпуляції в рекламі
Кушнаренко Ю. М.
2017
Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2017
Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" першого (бакалаврського) рівня
Москаленко Н. О.
2018
Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Афанасьєв М. В.
;
Панчук А. С.
;
Котельникова Ю. М.
2015
Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
2017
Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Астахова І. Е.
2021
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Холодний Г. О.