Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1043
Title: ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГУ
Authors: Клопов Б. І.
Жидкевич Я. Е.
Keywords: маркетинг
контроль
контроль маркетингу
контроль результатів
контроль збуту
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Клопов Б. І., Жидкевич Я. Е. Характеристика видів контролю маркетингу / Б. І. Клопов, Я. Е. Жидкевич // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 94-96
Abstract: Досліджено основні аспекти контролю маркетингової діяльності. Розкрито необхідність та особливості застосування методів контролю маркетингу на практиці. Визначено переваги та недоліки цих методів
Basic control aspects of marketing activity were investigated. Necessity and features of applying methods of marketing control in practice are exposed. Advantages and lacks of these methods are certain
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/1043
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.