Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10706
Назва: Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства
Інші назви: Методический поход к интегральной оценке системы маркетинга предприятия
Methodical approach to the integrated assessment of the company’s marketing
Автори: Коюда В. О.
Мазко Т. І.
Коюда В. А.
Мазко Т. И.
Koiuda V. O.
Mazko T. I.
Теми: система маркетингу підприємства (СМП)
макро- та мікросередовище маркетингу
метод оцінки СМП
інтегральна оцінка
рейтинг
система маркетинга предприятия (СМП)
макро- и микросреда маркетинга
метод оценки СМП
интегральная оценка
рейтинг
marketing system of the enterprise
a marketing macro- and microhabitat
a assessment method marketing system of the enterprise
an integrated assessment
a rating
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Коюда В. О. Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства / В.О. Коюда, Т.І. Мазко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Вип. 2, Т. 1. – С. 134-138
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства методом побудови інтегрального показника, який полягає у тому, що часткові показники оцінки СМП зводяться до таксономічного, а потім до єдиного узагальненого, який пропонується коригувати на коефіцієнт інформованості та враховувати вплив факторів макро- та мікросередовища маркетингу конкретного підприємства.
Предложен методический подход к интегральной оценке СМП методом построения интегрального показателя, который состоит в том, что частные показатели оценки СМП сводятся к таксономическому, а потом к единому обобщенному, который предлагается корректировать на коэффициент информированности и учитывать влияние факторов макро- та микросреды маркетинга конкретного предприятия
The methodical approach to the integrated assessment of SMP by construing an integral index, which consists in the fact that the private rates of SMP assessment reduced to taxonomic, and then to a single generalization, which is proposed to adjust the rate of awareness and consider the impact factors of the macro-micro-marketing is the particular company
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.