Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11224
Назва: Аналіз граничних технологічних можливостей круглошліфувального верстата 3М151 при врізному шліфуванні
Інші назви: Analysis of limit technological capabilities grinding machines 3M151 with plunge grinding
Анализ предельных технологических возможностей круглошлифовального станка 3М151 при врезном шлифовании
Автори: Сизий Ю. А.
Ушаков О. М.
Новіков Д. Ф.
Sizuy Y. A.
Ushаkоv А. N.
Novikov D. F.
Сизый Ю. А.
Ушаков А. Н.
Новиков Д. Ф.
Теми: круглошліфувальний верстат
врізне шліфування
асинхронний двигун
режими різання
сила різання
cylindrical grinding
plunge grinding
induction motor
cutting conditions
cutting force
круглошлифовальный станок
врезное шлифование
асинхронный двигатель
режимы резания
сила резания
Дата публікації: 2015
Видавництво: ЛИРА
Бібліографічний опис: Сизый Ю.А. Анализ предельных технологических возможностей круглошлифовального станка 3М151 при врезном шлифовании / Ю.А. Сизый, А.Н. Ушаков, Д.Ф. Новиков // Современные системы технологий в машиностроении: сб. науч. тр., посвященный 90-летию со дня рождения проф. Одесского национального политехнического университета (ОНПУ) А.В. Якимова. – Днепропетровск : ЛИРА, 2015. – С. 68-75
Короткий огляд (реферат): Проведено моделирование привода главного движения круглошлифовального станка. Вся динамика работы асинхронного двигателя от разгона его вхолостую, работы в режиме нарастающей глубины шлифования, т.е. в режиме торможения его с нарастанием нагрузки и остановкой при превышении нагрузкой своего критического значения, описана моделью в виде трех дифференциальных уравнений с учетом лишь каталоговых данных двигателя. Это позволило провести теоретический анализ работы двигателя и выбрать оптимальные параметры шлифования.
The simulation main drive grinding machines. The whole dynamics of work of the induction motor from the acceleration of its idle, work in increasing the depth of grinding mode, ie, in braking mode with an increase in its load and stop the load in excess of its critical value, the model is described in the form of three differential equations taking into account only the engine of catalog data. This allowed for a theoretical analysis of the operation of the engine and select the optimum grinding parameters.
Проведено моделювання привода головного руху круглошліфувального верстата. Вся динаміка роботи асинхронного двигуна від розгону його вхолосту, роботи в режимі наростаючої глибини шліфування, тобто в режимі гальмування його з наростанням навантаження й зупинкою при перевищенні навантаженням свого критичного значення, описана моделлю у вигляді трьох диференціальних рівнянь із урахуванням лише каталогових даних двигуна. Це дозволило провести теоретичний аналіз роботи двигуна й вибрати оптимальні параметри шліфування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11224
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья Сизый Ю.А., Ушаков А.Н., Новиков Д.Ф студент ХНЕУ.pdf245,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.