Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11269
Назва: Маркетингове забезпечення функціонування підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: Маркетинговое обеспечение функционирования предприятия на внешнем рынке
Marketing provision of functioning of the enterprise on the foreign market
Автори: Кравцов С. О.
Kravtsov S. A.
Теми: зовнішньоекономічна діяльність
функціонування маркетингової діяльності підприємства
маркетинг
імпорт
експорт
виробнича діяльність
внешнеекономическая деятельность
функционирование маркетинговой деятельности предприятия
маркетинг
импорт
экспорт
производственная деятельность
foreign trade
functioning of marketing activity of the enterprise
marketing
import
export
production activity
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кравцов С. О. Маркетингове забезпечення функціонування підприємства на зовнішньому ринку : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / С. О. Кравцов.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретико-методичні засади процесу управління маркетинговою діяльністю ДНВП «Об’єднання Комунар» на зовнішньому ринку
Предметом исследования является теоретико - методические основы процесса управления маркетинговой деятельностью ГНПП «Объединение Коммунар» на внешнем рынке
The subject of this study is theoretical - methodological foundations of marketing management process SSPE «Corporation Kommunar» in the foreign market
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11269
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RepozitariyКравцов С.О..pdf144,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.