Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11274
Назва: Формування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Формирование маркетингового обеспечения международной конкурентоспособности предприятия
Formation of marketing to ensure the international competitiveness of enterprises
Автори: Альохіна О. В.
Алёхина О. В.
Alokhina O. V.
Теми: міжнародна конкурентоспроможність підприємства
комплекс маркетингу
маркетинговий потенціал
оцінка конкурентного потенціалу
международная конкурентоспособность предприятия
комплекс маркетинга
маркетинговый потенциал
оценка конкурентного потенциала
international competitiveness of enterprises
marketing mix
marketing potential
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Альохіна О. В. Формування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О. В. Альохіна.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження магістерської дипломної роботи є теоретичні аспекти та методичні засади формування комплексу маркетингу на підприємстві та його роль у забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Обгрунтовані шляхи підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства за рахунок формування відповідного до потреб зовнішнього ринку маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності
Предметом исследования магистерской дипломной работы являются теоретические аспекты и методические основы формирования комплекса маркетинга на предприятии и его роль в обеспечении международной конкурентоспособности предприятия. Обоснование способов повышения уровня международной конкурентоспособности предприятия за счет формирования соответствующего потребностям внешнего рынка маркетингового комплекса обеспечения международной конкурентоспособности
The subject of the research master's thesis are the theoretical aspects and methodical bases of formation of the marketing mix in the company and its role in ensuring international competitiveness of the enterprise. Substantiation of ways of improving the international competitiveness of enterprises through the formation of the respective needs of external marketing mix to ensure the international competitiveness of the market
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11274
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Алёхина.pdf147,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.