Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11300
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗмєєва Г. О.-
dc.contributor.authorЗмеева А. А.-
dc.date.accessioned2016-04-14T07:17:43Z-
dc.date.available2016-04-14T07:17:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗмєєва Г. О. Розробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Г. О. Змєєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11300-
dc.description.abstractУ магістерській роботі було розглянуто теоретичні основи формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства з визначенням сутності поняття та основних факторів впливу, досліджен механізм розробки стратегії міжнародної конкурентоспроможності підприємства. З використанням аналітичних і графічних методів було проведено оцінку міжнародної конкурентоспроможності підприємства , в результаті якоїбуло запропоновано стратегію підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.description.abstractВ магистерской работе были рассмотрены теоретические основы формирования международной конкурентоспособности предприятия с определением сущности понятия и основных факторов влияния, исследован механизм разработки стратегии международной конкурентоспособности предприятия. С использованием аналитических и графических методов была проведена оценка международной конкурентоспособности предприятия, в результате которой было предложено стратегию повышения международной конкурентоспособности предприятияen_US
dc.description.abstractIn the master's work the theoretical basis for the formation of the international competitiveness of the enterprise was considered with the definition of the concept and nature of the main factors of influence The mechanism of development strategy of international competitiveness was explored. Using analytical and graphical methods were evaluated asessment of international competitiveness of enterprises, in the result the strategy strategy for improving international competitiveness was proposeden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectметоди оцінкиen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьen_US
dc.subjectграфічні методиen_US
dc.subjectграфічні методиen_US
dc.subjectстратегія конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectметоды оценкиen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособностьen_US
dc.subjectграфические методыen_US
dc.subjectрыночная доляen_US
dc.subjectстратегия конкурентоспособностиen_US
dc.subjectevaluation methodsen_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectgraphical methodsen_US
dc.subjectmarket shareen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleРозробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeРазработка и обоснование стратегии повышения международной конкурентоспособности предприятияen_US
dc.title.alternativeIncrease enterprise competitiveness strategy development and justificationen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарий Змеева.pdf146,89 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.