Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11300
Назва: Розробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Разработка и обоснование стратегии повышения международной конкурентоспособности предприятия
Increase enterprise competitiveness strategy development and justification
Автори: Змєєва Г. О.
Змеева А. А.
Теми: методи оцінки
міжнародна конкурентоспроможність
графічні методи
графічні методи
стратегія конкурентоспроможності
методы оценки
международная конкурентоспособность
графические методы
рыночная доля
стратегия конкурентоспособности
evaluation methods
international competitiveness
graphical methods
market share
competitive strategy
competition
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Змєєва Г. О. Розробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Г. О. Змєєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі було розглянуто теоретичні основи формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства з визначенням сутності поняття та основних факторів впливу, досліджен механізм розробки стратегії міжнародної конкурентоспроможності підприємства. З використанням аналітичних і графічних методів було проведено оцінку міжнародної конкурентоспроможності підприємства , в результаті якоїбуло запропоновано стратегію підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
В магистерской работе были рассмотрены теоретические основы формирования международной конкурентоспособности предприятия с определением сущности понятия и основных факторов влияния, исследован механизм разработки стратегии международной конкурентоспособности предприятия. С использованием аналитических и графических методов была проведена оценка международной конкурентоспособности предприятия, в результате которой было предложено стратегию повышения международной конкурентоспособности предприятия
In the master's work the theoretical basis for the formation of the international competitiveness of the enterprise was considered with the definition of the concept and nature of the main factors of influence The mechanism of development strategy of international competitiveness was explored. Using analytical and graphical methods were evaluated asessment of international competitiveness of enterprises, in the result the strategy strategy for improving international competitiveness was proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11300
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Змеева.pdf146,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.