Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаньшина К. О.-
dc.date.accessioned2012-11-13T12:04:33Z-
dc.date.available2012-11-13T12:04:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаньшина К. О. Имиджевая составляющая компании TYPFEST / К. О. Ганьшина // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 128-131en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138-
dc.description.abstractРассмотрены и проанализированы ключевые составляющие, с помощью которых прописан Мастер-план для туристической фирмы Турfest и предложения по успешному формированию имиджа, который помогает выжить в суровом мире бизнеса.en_US
dc.description.abstractThe paper reviewed and analyzed the key elements that are registered with the Master Plan for the touristic company Турfest and suggestions for successful completion of the image, which helps to survive in the harsh world of business.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectимиджen_US
dc.subjectкультура обслуживанияen_US
dc.subjectпривлекательный имиджen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectнадёжностьen_US
dc.subjectэффективная преданностьen_US
dc.subjectнормативная преданностьen_US
dc.titleИМИДЖЕВАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПАНИИ ТУРFESTen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.366.6en_US
Розташовується у зібраннях:№ 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганьшина К. О. Имиджевая составляющая компании TYPFEST.pdf240,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.