Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1138
Title: ИМИДЖЕВАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПАНИИ ТУРFEST
Authors: Ганьшина К. О.
Keywords: имидж
культура обслуживания
привлекательный имидж
эффективность
надёжность
эффективная преданность
нормативная преданность
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Ганьшина К. О. Имиджевая составляющая компании TYPFEST / К. О. Ганьшина // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 128-131
Abstract: Рассмотрены и проанализированы ключевые составляющие, с помощью которых прописан Мастер-план для туристической фирмы Турfest и предложения по успешному формированию имиджа, который помогает выжить в суровом мире бизнеса.
The paper reviewed and analyzed the key elements that are registered with the Master Plan for the touristic company Турfest and suggestions for successful completion of the image, which helps to survive in the harsh world of business.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.