Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11947
Назва: Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі
Автори: Полякова Г. А.
Ачкасова С. А.
Теми: моніторинг якості результатів навчання
результати навчання
самооцінка
система моніторингу
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. A. Ачкасова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2015. – Випуск 4. – С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): Розкриваються сутнісні характеристики системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі: мета, завдання, об’єкти, індикатори; умови, етапи та процедури організації і проведення. Визначається місце самооцінки в системі моніторингових процедур як механізму самоуправління та самоорганізації суб’єктів навчального процесу, спрямованого на забезпечення якості результатів навчання. Висвітлюються напрями формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів, особливості форм збору, обліку, самоаналізу даних про якість результатів навчання студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11947
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.