Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12333
Назва: Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: гендер
соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бєлікова Ю. В. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ (соціального медіа маркетингу) / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №5 (92). - С. 16 - 21.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mvu_2015_5_5.pdf132,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.