Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12626
Название: Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: емоції
гендер
реклама
рекламний простір міста
Дата публикации: 2015
Издательство: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
Библиографическое описание: Бєлікова Ю. В. Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір / Ю. В. Бєлікова// Гендерна політика міст: історія і сучасність : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 6 – 7 жовтня 2015 р. – Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – Вип. 5. – С. 12-15.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовано соціальний контекст базових емоцій, з якими стикаємося у рекламі та визначено їх гендерну специфіку у рекламному просторі міста. Для цього було розглянуто соціальних контекст базових емоцій у наружній рекламі на основі даних контент-аналізу реклами та відзначено емоційні закономірності успіху комерційної, соціальної та політичної реклами базуючись на даних фокус-групових досліджень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12626
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гендерний вимір.pdf1,06 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.