Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12626
Title: Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір
Authors: Бєлікова Ю. В.
Keywords: емоції
гендер
реклама
рекламний простір міста
Issue Date: 2015
Publisher: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
Citation: Бєлікова Ю. В. Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір / Ю. В. Бєлікова// Гендерна політика міст: історія і сучасність : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 6 – 7 жовтня 2015 р. – Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – Вип. 5. – С. 12-15.
Abstract: У роботі проаналізовано соціальний контекст базових емоцій, з якими стикаємося у рекламі та визначено їх гендерну специфіку у рекламному просторі міста. Для цього було розглянуто соціальних контекст базових емоцій у наружній рекламі на основі даних контент-аналізу реклами та відзначено емоційні закономірності успіху комерційної, соціальної та політичної реклами базуючись на даних фокус-групових досліджень.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12626
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гендерний вимір.pdf1,06 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.