Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12642
Назва: Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу
Автори: Сорокіна Г. В.
Теми: споживання
споживацька поведінка
комунікація
соціальна комунікація
споживацька комунікація
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сорокіна Г. В. Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу / Г. В. Сорокіна // Молодий вчений. — 2016. — № 3. — С. 479-482.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості споживання та споживацької поведінки з позиції комунікативного підходу. Споживання розглядається як одна з форм соціальної комунікації, що має свій особливій комунікативний простір. Виявлені та проаналізовані стратегії споживацької поведінки як комунікативної дії. Доведено, що споживання має символічну, знакову природу. Споживацька поведінка відображає соціальні відносини між споживачами і суспільством в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12642
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокіна_спожив. поведінка.pdf210,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.