Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12642
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2016-06-15T07:10:13Z-
dc.date.available2016-06-15T07:10:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу / Г. В. Сорокіна // Молодий вчений. — 2016. — № 3. — С. 479-482.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12642-
dc.description.abstractДосліджено особливості споживання та споживацької поведінки з позиції комунікативного підходу. Споживання розглядається як одна з форм соціальної комунікації, що має свій особливій комунікативний простір. Виявлені та проаналізовані стратегії споживацької поведінки як комунікативної дії. Доведено, що споживання має символічну, знакову природу. Споживацька поведінка відображає соціальні відносини між споживачами і суспільством в цілому.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectспоживацька поведінкаen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectсоціальна комунікаціяen_US
dc.subjectспоживацька комунікаціяen_US
dc.titleОсобливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 316.77:366.12en_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокіна_спожив. поведінка.pdf210,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.