Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12642
Title: Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу
Authors: Сорокіна Г. В.
Keywords: споживання
споживацька поведінка
комунікація
соціальна комунікація
споживацька комунікація
Issue Date: 2016
Citation: Сорокіна Г. В. Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу / Г. В. Сорокіна // Молодий вчений. — 2016. — № 3. — С. 479-482.
Abstract: Досліджено особливості споживання та споживацької поведінки з позиції комунікативного підходу. Споживання розглядається як одна з форм соціальної комунікації, що має свій особливій комунікативний простір. Виявлені та проаналізовані стратегії споживацької поведінки як комунікативної дії. Доведено, що споживання має символічну, знакову природу. Споживацька поведінка відображає соціальні відносини між споживачами і суспільством в цілому.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12642
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорокіна_спожив. поведінка.pdf210,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.