Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12727
Title: Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект
Authors: Сасіна Л. О.
Keywords: рефлексія
педагогіка
теорія
практика
Issue Date: 2015
Publisher: Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
Citation: Сасіна Л. О. Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сасіна // Теорія і методика професійної освіти : електронне наукове фахове видання. – 2015. – № 8. – Режим доступу: http://tmpe.profua.info/images/16sasina.pdf.
Abstract: Розповсюдження масової (стереотипної) свідомості є причиною розриву зв'язків між внутрішнім світом людини і зовнішньою реальністю. Подолати цей недолік покликане особистісно-орієнтоване навчання, засноване на використанні засобів рефлексії. Метою даного дослідження є узагальнення теоретичних доробок щодо сутності і можливостей застосування рефлексивного підходу в педагогіці. Усвідомлення потреб практики і знання філософських підходів дозволяє запропонувати конкретно-практичне тлумачення сутності рефлексії. Узагальнення існуючих доробок вчених також дозволяє визначити основні характеристики рефлексії: рівні, функції, форми, види. В сучасній педагогічній практиці немає повного уявлення про засоби розвитку рефлексії. Це означає, що теоретичні дослідження в даному напрямі слід продовжувати.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12727
Appears in Collections:Статті (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_Sasina_Article.pdf239,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.