Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13064
Title: Разработка направлений интенсификации процесса импульсной штамповки тонкостенных деталей
Other Titles: Розробка напрямків інтенсифікації процесу імпульсного штампування тонкостінних деталей
Development directions of an intensification of the process of pulse forming thin-walled parts
Authors: Савченко Н. Ф.
Савченко М. Ф.
Savchenko M. F.
Keywords: импульсная штамповка
тонкостенные детали
крупногабаритные детали
процессы штамповки – вытяжки
газо-детонационная штамповка
штампування
тонкостінні деталі
великогабаритні деталі
процеси штампування - витяжки
газодетонаціонне штампування
pulse forming
thin-walled parts
large parts
stamping processes - extraction
gas detonation stamping
Issue Date: 2002
Citation: Савченко Н. Ф. Разработка направлений интенсификации процесса импульсной штамповки тонкостенных деталей / Н. Ф. Савченко // Вестник Харьковского гос. техн. ун-та сельск. хозяйства. − Харьков: ХГТУСХ, 2002. − Вып. 10. – С. 154 – 159.
Abstract: Рассмотрены основные направления интенсификации импульсных методов штамповки тонкостенных деталей сложной формы и больших габаритов, позволяющие расширить комплекс мероприятий по интенсификации процессов штамповки – вытяжки.
Розглянуто основні напрямки інтенсифікації імпульсних методів штампування тонкостінних деталей складної форми та великих габаритів, які дозволяють розширити комплекс заходів інтенсифікації процесів штампування - витяжки.
The main directions of the intensification of the pulse forming methods of thin-walled parts with complex shapes and large size, allowing to extend the range of measures to intensify the processes of stamping - drawing.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13064
Appears in Collections:Статті (ЗСЖіБЖ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сх-10 стр 154 .pdf504,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.