Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13241
Title: | Моделювання інтеграції дистанційного навчання в систему освіти |
Other Titles: | Моделирование интеграции дистанционного обучения в систему образования Modeling integration of distance learning into the educational system |
Authors: | Сидоренко І. Г. Москаленко В. В. Москаленко Б. В. Сидоренко И. Г. Sydorenko I. G. Moskalenko V. V. Moskalenko B. V. |
Keywords: | дистанційне навчання комп’ютеризація навчального процесу освітні моделі вищої школи дистанционное обучение компьютеризация учебного процесса образовательная модели высшей школы distance learning computerization of educational process educational model of higher education |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Сидоренко І.Г. Моделювання інтеграції дистанційного навчання в систему освіти / І.Г. Сидоренко, В.В. Москаленко, Б.В. Москаленко // Тези доповідей: V111 міжнар. наук.-практ. конф. "Проблеми та перспективи розвитку IT-індустрії", 28-29 квітня 2016. - С. 79 |
Abstract: | Distance learning provides a unique opportunity for people of any income, social status, ethnicity access to educational resources for free or for a nominal price, preview material as it is taught famous scientists. Дистанционное обучение дает уникальную возможность людям любого достатка, социального статуса, национальности доступа к образовательным ресурсам бесплатно или за символическую цену, прослушать материал так, как его преподают известные ученые. Дистанційне навчання дає унікальну можливість людям будь-якого достатку, соціального статусу, національності отримати доступ до освітніх ресурсів безкоштовно або за символічну ціну, прослухати матеріал так, як його викладають імениті вчені. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13241 |
Appears in Collections: | Статті (ІС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тезисы_2016_Сидоренко.pdf | 194,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.