Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв М. В.-
dc.contributor.authorЛазарев М. В.-
dc.contributor.authorLazariev M. V.-
dc.date.accessioned2016-09-05T07:16:54Z-
dc.date.available2016-09-05T07:16:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛазарєв М. В. Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA» / М. В. Лазарєв // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів, 22 квітня 2016 року. – Х.: Вид-во «НТМТ». – С. 636 – 640.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13706-
dc.description.abstractSimultaneously with the theoretical research of the use of explicit and implicit perception of product value in the economic literature discusses the problem of practical application. Study the psychological model «AIDA» company requires primarily to determine the emotional stages of interaction with the consumer product and comparing them with the activity areas of the brain.en_US
dc.description.abstractОдновременно с теоретическими исследованиями сущности применение эксплицитного и имплицитного восприятия ценности продукта в экономической литературе обсуждается проблема его практического применения. Изучение психологической модели «AIDA» нужно предприятию в первую очередь для того, чтобы определить эмоциональные этапы взаимодействия потребителя с продуктом и сопоставление их с активностями участков головного мозга.en_US
dc.description.abstractОдночасно з теоретичними дослідженнями сутності застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в економічній літературі обговорюється проблема його практичного застосування. Вивчення психологічної моделі «AIDA» потрібне підприємству в першу чергу для того, щоб визначити емоційні етапи взаємодії споживача з продуктом та співставлення їх з активностями ділянок головного мозку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНТМТen_US
dc.subjectекспліцитна системаen_US
dc.subjectімпліцитна системаen_US
dc.subjectAIDAen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectпсихологія споживачаen_US
dc.subjectцінність товаруen_US
dc.subjectэксплицитная системаen_US
dc.subjectимплицитно системаen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectпсихология потребителяen_US
dc.subjectценность товараen_US
dc.subjectsystem expliciten_US
dc.subjectimplicit systemen_US
dc.subjectneuromarketingen_US
dc.subjectthe psychology of the consumeren_US
dc.subjectthe value of the goodsen_US
dc.titleЗастосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA»en_US
dc.title.alternativeПрименение эксплицитного и имплицитного восприятия ценности продукта в маркетинговой модели «AIDA»en_US
dc.title.alternativeApplications explicit and implicit perception of product value in the marketing model «AIDA»en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лазарєв М. В._.pdf138,77 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.