Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13706
Назва: Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA»
Інші назви: Применение эксплицитного и имплицитного восприятия ценности продукта в маркетинговой модели «AIDA»
Applications explicit and implicit perception of product value in the marketing model «AIDA»
Автори: Лазарєв М. В.
Лазарев М. В.
Lazariev M. V.
Теми: експліцитна система
імпліцитна система
AIDA
нейромаркетинг
психологія споживача
цінність товару
эксплицитная система
имплицитно система
нейромаркетинг
психология потребителя
ценность товара
system explicit
implicit system
neuromarketing
the psychology of the consumer
the value of the goods
Дата публікації: 2016
Видавництво: НТМТ
Бібліографічний опис: Лазарєв М. В. Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA» / М. В. Лазарєв // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів, 22 квітня 2016 року. – Х.: Вид-во «НТМТ». – С. 636 – 640.
Короткий огляд (реферат): Simultaneously with the theoretical research of the use of explicit and implicit perception of product value in the economic literature discusses the problem of practical application. Study the psychological model «AIDA» company requires primarily to determine the emotional stages of interaction with the consumer product and comparing them with the activity areas of the brain.
Одновременно с теоретическими исследованиями сущности применение эксплицитного и имплицитного восприятия ценности продукта в экономической литературе обсуждается проблема его практического применения. Изучение психологической модели «AIDA» нужно предприятию в первую очередь для того, чтобы определить эмоциональные этапы взаимодействия потребителя с продуктом и сопоставление их с активностями участков головного мозга.
Одночасно з теоретичними дослідженнями сутності застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в економічній літературі обговорюється проблема його практичного застосування. Вивчення психологічної моделі «AIDA» потрібне підприємству в першу чергу для того, щоб визначити емоційні етапи взаємодії споживача з продуктом та співставлення їх з активностями ділянок головного мозку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13706
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарєв М. В._.pdf138,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.