Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14338
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМішин О. Ю.-
dc.contributor.authorМішина С. В.-
dc.date.accessioned2016-11-17T09:24:10Z-
dc.date.available2016-11-17T09:24:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. — 2016. — №10 – С.396-400en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14338-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу. Подано характеристику різновидів організаційної структури системи міжнародного маркетингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу, що становить собою сукупність теоретичних засад та процедур щодо їх практичного втілення. Запропоновано та обґрунтовано доцільність застосування на вітчизняних підприємствах концепції єдиного стратегічного спрямування мультиміжнародного маркетингу. Розроблено нау¬ково-теоретичний підхід щодо вибору концепції міжнародного маркетингу, що ґрунтується на врахуванні форм організації міжнародної маркетингової діяльності, типів маркетингового комплексу та видів організаційних структур системи міжнародного маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectконцепція міжнародного маркетингуen_US
dc.titleКонцептуальні засади міжнародного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Мішин, Мішина.pdf185,14 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.