Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14338
Title: Концептуальні засади міжнародного маркетингу
Authors: Мішин О. Ю.
Мішина С. В.
Keywords: маркетинг
міжнародний маркетинг
концепція
концепція міжнародного маркетингу
Issue Date: 2016
Citation: Мішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. — 2016. — №10 – С.396-400
Abstract: Проаналізовано існуючі підходи щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу. Подано характеристику різновидів організаційної структури системи міжнародного маркетингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу, що становить собою сукупність теоретичних засад та процедур щодо їх практичного втілення. Запропоновано та обґрунтовано доцільність застосування на вітчизняних підприємствах концепції єдиного стратегічного спрямування мультиміжнародного маркетингу. Розроблено нау¬ково-теоретичний підхід щодо вибору концепції міжнародного маркетингу, що ґрунтується на врахуванні форм організації міжнародної маркетингової діяльності, типів маркетингового комплексу та видів організаційних структур системи міжнародного маркетингу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14338
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Мішин, Мішина.pdf185,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.