Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1446
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Циганок Г. І.
Keywords: конкурентоспроможність продукції
ринок
підвищення
теоретичні підходи
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Циганок Г.І. Теоретичні основи підвищення конкурентоспроможності продукції / Г. І. Циганок // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 7-8
Abstract: Присвячено висвітленню питання забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції у сучасних умовах. Проведено аналіз поняття "конкурентоспроможність продукції".
The questions of the competitiveness of products on modern terms was considered. The concept is conducted competitiveness of products were analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1446
Appears in Collections:№ 13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.