Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1446
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Циганок Г. І.
Теми: конкурентоспроможність продукції
ринок
підвищення
теоретичні підходи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Циганок Г.І. Теоретичні основи підвищення конкурентоспроможності продукції / Г. І. Циганок // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 7-8
Короткий огляд (реферат): Присвячено висвітленню питання забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції у сучасних умовах. Проведено аналіз поняття "конкурентоспроможність продукції".
The questions of the competitiveness of products on modern terms was considered. The concept is conducted competitiveness of products were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1446
Розташовується у зібраннях:№ 13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.