Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14543
Назва: Особливості системи контролювання процесу навчання у сучасній вищій школі
Інші назви: Особенности контролирования процесса обучения в высшей школе
Features of control of the learning process in higher education
Автори: Сілічова Т. В.
Железнякова Е. Ю.
Силичева Т. В.
Железнякова Э. Ю.
Silichova T. V.
Zhelezniakova E. Y.
Теми: система контролю
якість освіти
вища школа
методи та засоби навчання
технологія навчання
система контроля
качество образования
высшая школа
методы и способы обучения
технология обучения
control system
the quality of education
high school
methods and ways of teaching
education technology
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сілічова Т. В., Железнякова Е. Ю. Особливості системи контролювання процесу навчання у сучасній вищій школі \ Т. В. Сілічова, Е. Ю. Железнякова \\ Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, .-Випуск 13.. – К.: Гнозис, 2016. – С. 311- 322,
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз існуючих методів та форм контролю якості навчання у вищому навчальному закладі. Визначено, що система контролю якості навчання є найважливішим засобом регулювання освітнього процесу, який забезпечує постійний моніторинг навчання із метою його подальшого покращення та удосконалення всіх форм та методів. Проаналізовано існуючи різновиди контролю, підкреслена необхідність застосування як «старих» так і «нових» методів контролювання навчального процесу та їх постійне подальше корегування. Згідно проведеному дослідженню доведено, що створення якісної системи контролю навчання є достатньо складним багатофакторним процесом
Проведен анализ существующих форм и методов контроля качества обучения в высшем учебном заведении. Определено, что система контроля качества обучения является самым важным фактором регулирования учебного процесса, который обеспечивает постоянный мониторинг обучения с целью его дальнейшего улучшения и усовершенствования всех его форм и методов. Проанализировано многочисленное существующее разнообразие видов контроля, подчеркнута необходимость использования как «старых» так и «новых» методов контроля, и их постоянное корректирование. Согласно проведенному анализу доказано, что создание качественной системы контроля обучения является достаточно сложным многофакторным процессом
The article is devoted to the results of existing forms and methods of quality control of training in higher educational establishment. It was determined that the quality control system of education is the most important factor in control of the educational process, which provides continuous monitoring of training with a view to further improving and enhancing all its forms and methods. Analyzed many existing diversity control, showed the need of using for both "old" and "new" methods of control, and their constant adaptation. According to the analysis revealed that the creation of quality education monitoring system is quite complex multifactorial process
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14543
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf297,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.