Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14608
Назва: Факторная структура комплексной подготовленности студентов группы физической реабилитации
Інші назви: Факторна структура комплексної підготовленості студентів груп фізичної реабілітації
Factor structure of the complex preparedness of students of groups of physical rehabilitation
Автори: Собко И. Н.
Улаева Л. А.
Яковенко Ю. А.
Собко І. М.
Улаєва Л. О.
Яковенко Ю. О.
Sobko I. M.
Ulaeva L. A.
Yakovenko Y. A.
Теми: физическая реабилитация
студенты
комплексная подготовленность
факторный анализ
фізична реабілітація
студенти
комплексна підготовленість
факторний аналіз
physical rehabilitation
students
complex preparedness
factor analysis
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Собко И. Н. Факторная структура комплексной подготовленности студентов группы физической реабилитации / И. Н. Собко, Л. А. Улаева, Ю. А. Яковенко // Физическое воспитание студентов. – 2016. – № 2. – С. 32–37.
Короткий огляд (реферат): дифференцирование процесса физического воспитания на основе учета показателей морфо - функционального состояния, физической подготовленности, психофизиологических возможностей студентов группы физической реабилитации. Материал: в исследовании приняли участие 50 студентов І курса группы физической реабилитации (17-18 лет). Были использованы тесты по оценке морфо -функционального состояния студентов. Психофизиологическое тестирование проводились с помощью компьютерной программы. Результаты: Выделено 5 факторов, которые характеризуют главные компоненты физического состояния студентов. Определено, что низкий уровень физических и функциональных возможностей студентов ослабляет деятельность важнейших систем организма. Выявлено, что наиболее весомым факторами в комплексной подготовленности студентов группы физической реабилитации являются силовые и функциональные возможности. Выводы: отмечается необходимость целенаправленной работы по формированию разностороннего двигательного потенциала студентов. Результаты исследования позволяют рационально распределить средства и методы физического воспитания на практических занятиях группы физической реабилитации.
диференціювання процесу фізичного виховання на основі врахування показників морфо-функціонального стану, фізичної підготовленості, психофізіологічних можливостей студентів групи фізичної реабілітації. Матеріал: в дослідженні взяли участь 50 студентів І курсу (вік 17-18 років). Були використані тести з оцінки морфо-функціонального стану студентів. Психофізіологічне тестування проводилися за допомогою комп’ютерної програми. Результати: Виділено 5 факторів, які характеризують головні компоненти фізичного стану студентів. Визначено, що низький рівень фізичних і функціональних можливостей студентів послаблює діяльність найважливіших систем організму. Виявлено, що найбільш вагомими факторами в комплексній підготовленості студентів групи фізичної реабілітації є силові і функціональні можливості. Висновки: наголошується на необхідності цілеспрямованої роботи по формуванню різнобічного рухового потенціалу студентів. Результати дослідження дозволяють раціонально розподілити засоби і методи фізичного виховання на практичних заняттях групи фізичної реабілітації.
Differentiation of physical education process on the base of morphologicalfunctional state and physical fitness indicators, psycho-physiological potentials of physical rehabilitation group’s students. Material: 50 1st year students of 17-18 years’ age participated in the research. Tests for assessment of students’ morphological-functional state were used. Psycho-physiological testing was carried out with the help of computer program. Results: we marked out 5 factors, which characterize main components of students’ physical condition. It was determined that low level of students’ physical and functional potentials weakens functioning of organism’s most important functions. It was found that the most important factors in complex fitness of physical rehabilitation group’s students are power and functional potentials. Conclusions: it is necessary to purposefully work on formation of students’ comprehensive motor potential. Results of the research permit to rationally distribute physical education means and methods in practical trainings of physical rehabilitation group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14608
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16Фактор.pdf412,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.