Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14882
Название: Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти
Авторы: Кравченко Г. Ю.
Ключевые слова: маркетинг
маркетинговий інструментарій
маркетингове управління розвитком
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Кравченко Г. Ю. Визначення сутності маркетиногового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти / Г. Ю. Кравченко / International Scientific Conference Economic without borders: Integration, Innovation, Cross-border cooperation: Conference Proceedings, August 26, 2016 / Kaunas: Baltija Publishing. – P. 155 – 158.
Краткий осмотр (реферат): У статті звернено увагу на особливості використання маркетингової стратегії в умовах навчального закладу, розглянуто роль освітнього маркетингу як механізму соціальної переорієнтації на ринкові відносини та побудові діяльності навчальних закладів; визначено специфічний інструментарій «маркетинг-мікс» для прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення щодо управління розвитком навчального закладу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14882
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравченко Г.Ю. 3 статья.pdf260,59 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.