Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14882
Назва: Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти
Автори: Кравченко Г. Ю.
Теми: маркетинг
маркетинговий інструментарій
маркетингове управління розвитком
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Визначення сутності маркетиногового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освіти / Г. Ю. Кравченко / International Scientific Conference Economic without borders: Integration, Innovation, Cross-border cooperation: Conference Proceedings, August 26, 2016 / Kaunas: Baltija Publishing. – P. 155 – 158.
Короткий огляд (реферат): У статті звернено увагу на особливості використання маркетингової стратегії в умовах навчального закладу, розглянуто роль освітнього маркетингу як механізму соціальної переорієнтації на ринкові відносини та побудові діяльності навчальних закладів; визначено специфічний інструментарій «маркетинг-мікс» для прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення щодо управління розвитком навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14882
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко Г.Ю. 3 статья.pdf260,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.