Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1488
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛихолетов В. М.-
dc.date.accessioned2012-12-18T08:55:37Z-
dc.date.available2012-12-18T08:55:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛихолетов В.М. Формування стратегії оновлення продукції на підприємстві / В.М. Лихолетов // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 7 - 9en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488-
dc.description.abstractРозглянуто доцільність формування стратегії оновлення продукції на підприємстві. Проаналізовано основні критерії, на основі яких формується стратегія оновлення продукції на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe feasibility of forming a strategy update products in the enterprise are considered. The main criteria by which to generate a strategy update products in the enterprise were analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.589en_US
Располагается в коллекциях:№ 15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.