Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1488
Назва: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Лихолетов В. М.
Теми: стратегія
інноваційна діяльність
критерії
продукція
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Лихолетов В.М. Формування стратегії оновлення продукції на підприємстві / В.М. Лихолетов // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 7 - 9
Короткий огляд (реферат): Розглянуто доцільність формування стратегії оновлення продукції на підприємстві. Проаналізовано основні критерії, на основі яких формується стратегія оновлення продукції на підприємстві.
The feasibility of forming a strategy update products in the enterprise are considered. The main criteria by which to generate a strategy update products in the enterprise were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Розташовується у зібраннях:№ 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.