Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15146
Title: Підходи до визначення сформованого рівня педагогічних умінь у військовослужбовців
Other Titles: Подходы к определению сформированного уровня педагогических умений у военнослужащих
Approaches to the definition of the generated level of pedagogical skills of the personnel
Authors: Цимбалюк Ж. О.
Ткачук О. А.
Цимбалюк Ж. О.
Ткачук А. А.
Tsimbalyuk J. O.
Tkachuk A. O.
Keywords: педагогічні уміння
курсанти
оцінка
педагогические умения
курсанты
оценка
pedagogical skills
the students
the evaluation
Issue Date: 2016
Citation: Цимбалюк Ж. О. Підходи до визначення сформованого рівня педагогічних умінь у військовослужбовців / Ж. О. Цимбалюк, О. А.Ткачук // Вдосконалення системи фізичної підготовки у Збройних Силах України в умовах сьогодення та приведення її до сумісності зі стандартами армій країн-членів НАТО: матеріали Міжнародної науково-методичної конференції / Міністерство оборони України. Національний університет оборони України імені Івана Черняховського. – К.: НУОУ, 2016. – С. 193-197.
Abstract: Проведено експертний порівняльний аналіз підходів до оцінки методичної підготовленості військовослужбовців, що використовувався у НФП 2009, та у сучасних умовах згідно ТНФП 2014 і програми навчальної дисципліни
Проведен экспертный сравнительный анализ подходов к оценке методической подготовленности военнослужащих, который использовался в НФП 2009 г. и в современных условиях согласно ТНФП 2014 и программы учебной дисциплины
Spend expert comparative analysis of approaches to the assessment of the methodological training of military personnel, which was used in the instruction of physical training in 2009, and in current conditions according to the instruction of physical podgotovke2014 program and discipline
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15146
Appears in Collections:Статті (ЗСЖіБЖ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цимбалюк.pdf771,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.