Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1549
Назва: Системи управління взаємовідношеннями із стейкхолдерами на поліграфічному підприємстві
Інші назви: Системы управления взаимоотношениями со стейкхолдерами на полиграфическом предприятии
Relationship management with stakeholders in the printing company
Автори: Андрющенко Т. Ю.
Andriushchenko T. Y.
Теми: прийняття рішень
система управління взаємовідношеннями зі стейкхолдерами
системи підтримки прийняття рішень
принятие решений
система управления взаимоотношениями со стейкхолдерами
системы поддержки принятия решений
decision making
relationship management with stakeholders
decision-support systems
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедуба
Бібліографічний опис: Андрющенко Т.Ю. Системи управління взаємовідношеннями із стейкхолдерами на поліграфічному підприємстві /Т.Ю. Андрющенко // Системи обробки інформації: зб. наук. праць. / М-во оборони України, Харк. ун-т Повітр. Сил ім. Івана Кожедуба. – 2012. - Вип. 8 (106) : Проблеми і перспективи розвитку IT-індустрії. – С. 170-176
Короткий огляд (реферат): З кожним роком зростає конкуренція в сфері поліграфічної галузі, з’являються все нові та нові поліграфічні підприємства. Все більше підприємств пропонують великий об’єм послуг з якісним та недорогим кінцевим продуктом. При зростанні конкуренції підприємствам постійно доводиться змагатися за «свого клієнта». При цьому необхідно не тільки залучати нових клієнтів, але й утримувати постійних. Сформовано перелік рішень, які потребують комп’ютерної підтримки взаємовідносин підприємства із клієнтами, співробітниками та постачальниками.
С каждым годом растет конкуренция в сфере полиграфической отрасли, появляются все новые и новые полиграфические предприятия. Все больше предприятий предлагают большой объем услуг по качественным и недорогим конечным продуктом. При росте конкуренции предприятиям постоянно приходится бороться за «своего клиента». При этом необходимо не только привлекать новых клиентов, но и удерживать постоянных. Сформирован перечень решений, требующих компьютерной поддержки взаимоотношений предприятия с клиентами, сотрудниками и поставщиками.
Every year, the competition in the printing industry, there are more and more printing companies. More and more companies offer a range of services on quality and affordable final product. With increased competition companies constantly have to fight for "his client." It is necessary to not only attract new customers but also retain permanent. A list of solutions that require computer support business relationships with customers, employees and suppliers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
ISSN: 1681-7710
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.