Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1569
Title: Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової марки
Authors: Ларіонова А. М.
Keywords: товарний знак
торгова марка
бренд
методи оцінки вартості торгової марки
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Ларіонова А.М. Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової марки / А.М. Ларіонова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 67 - 70
Abstract: Досліджено проблематику оцінки вартості торгової марки. Розглянуто сутність понять "товарний знак", "торгова марка", "бренд" та "вартість марки". Виділено основні методичні підходи та методи до оцінки вартості торгової марки і проведено їх аналіз.
The problem of estimation of cost of trade mark was investigated. Examines essence of concepts "commodity sign", "trade mark", "brand" and "cost of brand". By an author were distinguished the basic methodical going and methods of the estimation of cost of trade mark and their analysis is conducted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.