Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1602
Назва: POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMES
Автори: Stohniev H.
Теми: advertising
market
in-game advertising
brand
product
brand-games
online games
network services
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Stohniev H. POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMES / H.Stohniev // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 80 - 81
Короткий огляд (реферат): The main types of advertising in games and other features of their application, and the situation on markets which using games as advertising was considered.
Описано основні види реклами в іграх, інші особливості їх застосування і ситуація на ринку використання ігор в якості реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Розташовується у зібраннях:№15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stohniev H. Possibilities of advertising in games.pdf203,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.