Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16279
Title: Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Мироненко М. В.
Keywords: Маркетингова стратегія
підприємство
стратегічне управління
ефективна діяльність
формування стратегії
Issue Date: 2017
Citation: Мироненко М. В. Передумови формування маркетингової стратегії на підприємстві / М. В. Мироненко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукра-ї наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 28 квітня 2017 р. – Х. : ФОП Панов А.М., 2017. – С. 635 – 640.
Abstract: Наведено класифікацію стратегій та сформульовано власне визначення маркетингової стратегії. Визначено основні аспекти формування маркетингової стратегії.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16279
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мироненко_тезисы.pdf313,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.