Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16368
Title: Сучасні педагогічні технології при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів
Authors: Меренкова Л. О.
Keywords: компетентністний підхід
студентоцентрований підхід
індивідуалізація навчання
педагогічна технологія
активні та інтерактивні технології навчання
дистанційне навчання
Issue Date: 2017
Citation: Меренкова Л. О. Сучасні педагогічні технології при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів [Електронний ресурс] / Л. О. Меренкова // Викладання економічних дисциплін в умовах глобалізації та європейської інтеграції України: Збірник матеріалів міжнародній науково-методичній конференції (02 червня 2017 р.). – Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017. – С. – Режим доступу: http://fmab.khadi.kharkov.ua/kafedri/mizhnarodnoji-ekonomiki/naukovi-konferenciji.html (0,19 ум.друк.арк.)
Abstract: В роботі охарактеризовано сутність та зміст компетентністного підходу в навчанні студентів. Підкреслено, що компетентнісний підхід є ключовим методологічним інструментом реалізації цілей Болонського процесу та за своєю сутністю є студентоцентрованим. Визначено відмінні риси компетентністного підходу в навчанні студентів у порівнянні з традиційним навчанням. Розкрито сутність поняття «педагогічна технологія». Узагальнено основні педагогічні технології, які рекомендовано застосувати при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів при викладанні економічних дисциплін. Однією з таких педагогічних технологій є дистанційне навчання, в якої поєднується інтерактивність, гнучкість, індивідуалізація навчання при забезпеченні його економічності. Визначено переваги та недоліки дистанційного навчання
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16368
Appears in Collections:Статті (ФК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Меренкова_Тези_Викладання.pdf123,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.