Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16368
Title: | Сучасні педагогічні технології при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів |
Authors: | Меренкова Л. О. |
Keywords: | компетентністний підхід студентоцентрований підхід індивідуалізація навчання педагогічна технологія активні та інтерактивні технології навчання дистанційне навчання |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Меренкова Л. О. Сучасні педагогічні технології при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів [Електронний ресурс] / Л. О. Меренкова // Викладання економічних дисциплін в умовах глобалізації та європейської інтеграції України: Збірник матеріалів міжнародній науково-методичній конференції (02 червня 2017 р.). – Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017. – С. – Режим доступу: http://fmab.khadi.kharkov.ua/kafedri/mizhnarodnoji-ekonomiki/naukovi-konferenciji.html (0,19 ум.друк.арк.) |
Abstract: | В роботі охарактеризовано сутність та зміст компетентністного підходу в навчанні студентів. Підкреслено, що компетентнісний підхід є ключовим методологічним інструментом реалізації цілей Болонського процесу та за своєю сутністю є студентоцентрованим. Визначено відмінні риси компетентністного підходу в навчанні студентів у порівнянні з традиційним навчанням. Розкрито сутність поняття «педагогічна технологія». Узагальнено основні педагогічні технології, які рекомендовано застосувати при реалізації компетентністного підходу в навчанні студентів при викладанні економічних дисциплін. Однією з таких педагогічних технологій є дистанційне навчання, в якої поєднується інтерактивність, гнучкість, індивідуалізація навчання при забезпеченні його економічності. Визначено переваги та недоліки дистанційного навчання |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16368 |
Appears in Collections: | Статті (ФК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Меренкова_Тези_Викладання.pdf | 123,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.