Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16482
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанченко Т. І.-
dc.date.accessioned2017-06-07T11:18:42Z-
dc.date.available2017-06-07T11:18:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПанченко Т.І. Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент / Т.І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 28 квiтня 2017 року. – Х. : ФОП Панов А. М., 2017. – С. 675 - 678.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16482-
dc.description.abstractОсновним методом просування в глобальній мережі сьогодні є Інтернет-реклама, яка є базовим інструментом розвитку бізнес-комунікацій. Такий підхід передбачає розробку і створення повноцінної рекламної кампанії, що включає в себе безліч інструментів Інтернет-реклами: від банерної реклами, текстових вставок на найбільш ефективних для даного рекламодавця веб-ресурсах до партнерських програм і реклами, що діє через механізм телеконференцій і оголошень.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Панов А. М.en_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectглобальна мережаen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectвеб-ресурсиen_US
dc.subjectмаркетинговий інструментen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.titleРеклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Панченко_тези_Реклама в мережах.pdf311,17 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.