Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16482
Назва: Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент
Автори: Панченко Т. І.
Теми: інтернет-маркетинг
глобальна мережа
реклама
веб-ресурси
маркетинговий інструмент
інформація
цільова аудиторія
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Панченко Т.І. Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент / Т.І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 28 квiтня 2017 року. – Х. : ФОП Панов А. М., 2017. – С. 675 - 678.
Короткий огляд (реферат): Основним методом просування в глобальній мережі сьогодні є Інтернет-реклама, яка є базовим інструментом розвитку бізнес-комунікацій. Такий підхід передбачає розробку і створення повноцінної рекламної кампанії, що включає в себе безліч інструментів Інтернет-реклами: від банерної реклами, текстових вставок на найбільш ефективних для даного рекламодавця веб-ресурсах до партнерських програм і реклами, що діє через механізм телеконференцій і оголошень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16482
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко_тези_Реклама в мережах.pdf311,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.