Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16522
Title: | Визначення соціотипового в поведінці нинішніх студентів. |
Other Titles: | Определение социотипичного в поведении нынешних студентов Definition of social behavior of current students |
Authors: | Сасіна Л. О. Сасина Л. А. Sasina L. O. |
Keywords: | студенти мислення поведінка стереотипи соціальне середовище студенты мышление поведение стереотипы социальная среда students thinking behavior stereotypes social environment |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Сасіна Л. О. Визначення соціотипового в поведінці нинішніх студентів / Л. О. Сасіна // Актуальные научные исследования в современном мире : сб. научных трудов. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – № 2(22). – Ч. 8. – С. 49-54. |
Abstract: | Вирішення актуальних проблем системи освіти потребує постійного оновлення знань про стереотипи мислення і поведінки нинішніх студентів. Типові характеристики на даному проміжку часу були встановлені шляхом аналізу, узагальнення і інтерпретації результатів соціологічного дослідження, виконаного студентами ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Визначено дві групи чинників, що здійснюють найбільший вплив на мислення і поведінку студентів.. Решение актуальных проблем системы образования требует постоянного обновления знаний о стереотипах мышления и поведения современных студентов. Типичные характеристики на данном отрезке времени были установлены путем анализа, обобщения и интерпретации результатов социологического исследования, проведенного студентами ХНЭУ им. С. Кузнеца. Определено две группы факторов, в наибольшей степени влияющих на мышление и поведение студентов. Solving of actual problems of the education system requires constant updating of knowledge about stereotypes of thinking and behavior of modern students. Typical specifications at this period have established by analyzing, summarizing and interpreting the results of a sociological survey conducted by students of S. Kuznet’s KNUE. Two groups of factors with the greatest influence on the thinking and behavior of students have defined. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16522 |
Appears in Collections: | Статті (СЕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iscience 02 - Sasina.pdf | 2,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.