Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16533
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРябова З. В.-
dc.date.accessioned2017-06-09T07:17:41Z-
dc.date.available2017-06-09T07:17:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРябова З. В. Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія / З. В. Рябова // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти» (21 березня 2017 р.) : в 2 ч. Ч. 2 / Житомир. держ .ун-т ім. І. Франка. Нац акад. пед. наук України, Полтава держ. Ун-т ім. В. Г. Короленк ; [відп. за вип. : Б. М. Ренькас, Т. Є. Рожнова]. – Житомир : Вид-во ФО-П. Левковець, 2017. – С. 149-154.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16533-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність маркетингового управління навчальним закладом. Наводиться характеристика соціальної системи та визначаються провідні аспекти соціального управління. Розкриваються особливості та визначається місце маркетингового управління. Обґрунтовується той факт, що маркетингове управління навчальним закладом є соціально-педагогічною технологієюen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФО-П. Левковецьen_US
dc.titleМаркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологіяen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья_Рябова_1.pdf292,51 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.