Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16533
Назва: Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія
Автори: Рябова З. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФО-П. Левковець
Бібліографічний опис: Рябова З. В. Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія / З. В. Рябова // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти» (21 березня 2017 р.) : в 2 ч. Ч. 2 / Житомир. держ .ун-т ім. І. Франка. Нац акад. пед. наук України, Полтава держ. Ун-т ім. В. Г. Короленк ; [відп. за вип. : Б. М. Ренькас, Т. Є. Рожнова]. – Житомир : Вид-во ФО-П. Левковець, 2017. – С. 149-154.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність маркетингового управління навчальним закладом. Наводиться характеристика соціальної системи та визначаються провідні аспекти соціального управління. Розкриваються особливості та визначається місце маркетингового управління. Обґрунтовується той факт, що маркетингове управління навчальним закладом є соціально-педагогічною технологією
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16533
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Рябова_1.pdf292,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.