Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16538
Назва: Формування системи інформаційного забезпечення міжнародного маркетингу підприємства
Інші назви: Формирование системы информационного обеспечения международного маркетинга предприятия
Organization the information support system in international marketing sphere of enterprise
Автори: Стукало Д. С.
Stukalo D. S.
Теми: система
міжнародний маркетинг
інформаційне забезпечення
система збалансованих показників
международный маркетинг
информационное обеспечение
система cбалансированных показателей
system
international marketing
information technology
the Balanced Scorecard System
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Стукало Д.С. Формування системи інформаційного забезпечення міжнародного маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / Д.С. Стукало. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження виступає формування інформаційного забезпечення міжнародної маркетингової діяльності підприємства на основі системи збалансованих показників.
Предметом исследования выступает формирование информационного обеспечения международной деятельности предприятия на основе системы збалансированных показателей.
The subject of the research is the creation of information support of the international activities of the enterprise based on a Balanced Scorecard System.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16538
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стукало Д.С..pdf141,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.