Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16716
Назва: Methodological principles of formation of tariffs for railway
Інші назви: Методичні принципи формування тарифів на залізничному транспорті
Методические принципы формирования тарифов на железнодорожном транспорте
Автори: Revutska O. E.
Filatov V. M.
Litvinenko A. V.
Cherkashyna T. S.
Ревуцька О. Є.
Філатов В. М.
Литвиненко А. В.
Черкашина Т. С.
Ревуцкая Е. Е.
Филатов В. М.
Теми: monopoly
railway market
pricing regulation
competition
natural monopoly
competitive market
монополія
ринок залізничого транспорту
регулювання цін
конкуренція
природна монополія
конкурентний ринок
монополия
рынок железнодорожного транспорта
регулирование цен
конкуренция
природная монополия
конкурентный рынок
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Revutska O. E. Methodological principles of formation of tariffs for railway / O. E. Revutska, V. M. Filatov, A. V. Litvinenko, T. S. Cherkashyna // British Journal of Economics, Management & Trade. - 2017. - Issue 17 (1) . - Р. 1-7.
Короткий огляд (реферат): The methodogical approach to the pricing on freight and passenger transportations allows to determine so called “limits of flexibility” depending on market conditions at the transport market. It has been found out that this approach is a motivational as it refers to the principle of effective functioning of natural monopolies at the market which is potentially competitive. Motivating the price competitive regulation will establish market-oriented competitive tariffs on freight and passenger transportations, and also promote creation of conditions for adaptation of railway transport to enhance competition at the railway market.
Розроблено методичний підхід до формування тарифів на вантажні та пасажирські перевезення, який дозволяє визначати так звані “межі гнучкості” залежно від ринкової кон’юнктури на ринку транспортних послуг. З’ясовано, що даний підхід є мотиваційним, оскільки відповідає принципу ефективного функціонування природних монополій на потенційно конкурентному ринку. Доведено, що використання даного підходу забезпечить встановлення конкурентоспроможних тарифів на вантажні та пасажирські перевезення і сприятиме формуванню монополістичної конкуренції на ринку залізничого транспорту.
Разработан методический подход к формированию тарифов на грузовые и пассажирские перевозки, который позволяет определять так называемые «границы гибкости» в зависимости от рыночной конъюнктуры на рынке транпортных услуг. Выяснено, що данный подход является мотивационным, поскольку соответствует принципу эффективного функционирования природных монополий на потенциально конкурентном рынке. Доказано, что использование данного подхода обеспечит установление конкурентоспособных тарифов на грузовые и пассажирские перевозки и будет споосбствоввать формированию монополистической конкуренции на рынке железнодорожного транспорта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16716
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ms_BJEMT_30476 redaction.pdf251,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.