Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16728
Title: The role of governments in social responsibility of business entities and their marketing
Other Titles: Роль уряду у забезпеченні соціальної відповідальності бізнесу
Роль правительства в обеспечении социальной ответственности бизнеса и его маркетинга
Authors: Nagaivska D. Y.
Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу
соціальна відповідальність маркетингу
регулювання
социальная ответственность бизнеса
социальная ответственность маркетинга
регулирование
social responsibility of business
social responsibility of marketing
regulation
Issue Date: 2016
Citation: Nagaivska D. Y. The role of governments in social responsibility of business entities and their marketing / D. Y. Nagaivska // міжн. наук.-практ. форуму «Наука і бізнес»., 1 липня 2016 р. :тези допов. – Дніпро, 2016. - Noosphere, 2016. – 318 c. – C. 177-184
Abstract: Запропоновано визначення соціальної відповідальності бізнесу і соціальної відповідальності маркетингу, проаналізовано діяльність міжнародних і національних організацій, які регулюють соціальну ві-дповідальність підприємств.
Предложены определения социальной ответственности бизнеса и социальной ответственности маркетинга, проанализирована деятельность международных и национальных организаций, которые регулируют социальную ответственность предприятий.
In the article definitions of the social responsibility of business and the social responsibility of marketing were suggested, activities of the most powerful international and national organizations were analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16728
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нагаївська Д.Ю._тези_06.pdf157,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.