Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16772
Title: Дослідження сучасних тенденцій розвитку світового сектору роздрібної торгівлі
Other Titles: Исследованы современные тенденции развития мирового сектора розничной торговли
Research of modern progress trends world to the sector of retail business
Authors: Козуб В. О.
Чернишова Л. О.
Кот О. В.
Козуб В. А.
Чернышова Л. А.
Кот Е. В.
Kozub V. O.
Chernуshova L. O.
Kot O. V.
Keywords: товар
світова роздрібна торгівля
багатоканальна інтеграція
фінансові результати
світові рітейлери
цифрові продажі
мировая розничная торговля
финансовые результаты
многоканальная интеграция
мировые ритейлеры
цифровые продажи
world sector of retail business
multichannel integration
financial results
retail trading companies
Issue Date: 2017
Citation: Козуб В. О., Чернишова Л. О., Кот О. В. Розділ 6.5. Дослідження сучасних тенденцій розвитку світового сектору роздрібної торгівлі / В. О. Козуб, Л. О. Чернишова, О. В. Кот // Економічна кібернетика: моделювання соціально-економічних систем: колективна монографія / За заг. ред. Л.М. Савчук, К.Ф. Ковальчука. – Дніпро: Пороги, 2017. – 353-361 с.
Abstract: Виділено основні тенденції розвитку світового сектору роздрібної торгівлі, зокрема соціальна відповідальність роздрібних торгових компаній; посилення процесу знеособлення товарів; розвиток роздрібних нішевих продажів; інвестування роздрібних компаній в сферу послуг; підвищення уваги до клієнтського досвіду; роль роздрібних компаній в якості маркетологів світового рівня; цінова перевага брендових товарів; багатоканальна інтеграція; швидкі роздрібні продажі. Визначено механізми та інструменти впровадження цифрових технологій світовими роздрібними компаніями. Проведено аналіз обсягів та структури фінансових результатів провідних світових роздрібних компаній за даними звітів «Світові тенденції розвитку сектору роздрібної торгівлі» у 2015–2017 рр., підготовлених компанією Deloitte Touché Tohmatsu Limited.
Выделены основные тенденции развития мирового сектора розничной торговли, в частности социальная ответственность розничных торговых компаний; усиление процесса обезличивания товаров; развитие розничных нишевых продаж; инвестирование розничных компаний в сферу услуг; повышение внимания к клиентскому опыту; роль розничных компаний в качестве маркетологов мирового уровня; ценовое преимущество брендовых товаров; многоканальная интеграция; быстрые розничные продажи. Определены механизмы и инструменты внедрения цифровых технологий мировыми розничными компаниями. Проведен анализ объемов и структуры финансовых результатов ведущих мировых розничных компаний на основе данных отчетов "Мировые тенденции развития сектору розничной торговли" в 2015-2017 гг., подготовленных компанией Deloitte Touché Tohmatsu Limited.
Basic progress world to the sector of retail business trends are distinguished, in particular social responsibility of retail trading companies; strengthening of process of depersonalization of commodities; development of niche retails; investing of retail companies is in service business; an increase of attention is to client experience; a role of retail companies is as marketing specialists of world level; price advantage of brand commodities; multichannel integration; rapid retails. Mechanisms and instruments of introduction of digital technologies are certain by world retail companies. The analysis of volumes and structure of financial results of leading world retail companies is inducted from data of reports the "World progress to the sector of retail business"trends in 2015-2017, prepared Deloitte Touché Tohmatsu Limited.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16772
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козуб_Чернишова_Кот_Ст. в кол. моногр..pdf292,89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.