Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16935
Title: Маркетингові інформаційні системи підприємства
Other Titles: Маркетинговые информационные системы предприятия
Marketing information system
Authors: Коюда В. О.
Коюда В. А.
Koyuda V. A.
Keywords: Інформаційне забезпечення
інформаційні системи
функції маркетингу
информационное обеспечение
информационные системы
функции маркетинга
information management
information systems
marketing functions
Issue Date: 2017
Citation: Коюда В. О. Маркетингові інформаційні системи підприємства / В. О. Коюда / Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х. : Видавець ФОП Панов А. М., 2017. – С. 186-188.
Abstract: Розглянуті питання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства для вирішення поточних і перспективних завдань на основі найбільш вживаних у практиці інформаційних продуктів з виокремленими недоліками й перевагами та спрямованості застосування на основі сучасних технологіях.
Рассмотрены вопросы информационного обеспечения маркетинговой деятельности и предприятия для решения текущих и перспективных заданий на основе наиболее употребляемых в практике информационных продуктов с выделенными недостатками и преимуществами и направленности применения на основе современных технологиях.
The problems of information support of enterprise marketing activities to address current and future tasks on the basis of the most used in the practice of information products singled out advantages and disadvantages of the use and direction based on modern technologies.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16935
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Коюда (1).pdf277,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.