Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17544
Название: Застосування функціонально-комунікативного підходу до навчання української мови як іноземної в новому підручнику для польських студентів-україністів
Другие названия: Применение функционально-коммуникативного подхода к обучению украинскому языку как иностранному в новом учебнике для польских студентов-украинистов
The application of a functional-communicative approach to teaching the Ukrainian language as a foreign language in a new textbook for Polish student Ukrainians
Авторы: Черемська О. С.
Черемская О. С.
Cheremska O. S.
Ключевые слова: лінгводидактичні праці
функціонально-комунікативний підхід
мовленнєва
комунікативна
культурологічна компетенції
теми комунікації
форми активізації мовленнєвої та комунікативної діяльності
лингводидактические работы
функционально-коммуникативный подход
речевая
коммуникативная
культурологическая компетенции
темы коммуникации
формы активизации речевой и коммуникативной деятельности
linguodidactic work
functional and communicative approach
speech
communication
cultural competence
themes of communication
forms of speech activation and communication activities
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Черемська О. С. Застосування функціонально-комунікативного підходу до навчання української мови як іноземної в новому підручнику для польських студентів-україністів / О. С. Черемська // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). ― К. : КНЕУ, 2017. – С. 194 – 199.
Краткий осмотр (реферат): У статті акцентовано увагу на лінгводидактичних проектах кафедри україністики Познанського університету імені Адама Міцкевича; розглянуто структуру та способи презентації матеріалу в новому підручнику української мови для польських студентів-україністів; проаналізовано сутність функціонально-комунікативного підходу як основного принципу мовного навчання іноземних студентів та особливості його реалізації в рецензованому підручнику.
В статье акцентируется внимание на лингводидактичных проектах кафедры украинистыки Познанского университета имени Адама Мицкевича; рассматривается структура и способы презентации материала в новом учебнике украинского языка для польских студентов-украинистов; \анализируется сущность функционально-коммуникативного подхода как основного принципа языкового обучения иностранных студентов и особенности его реализации в рецензируемом учебнике.
The article focuses on linguodidactic projects of department of Adam Mickiewicz University in Poznań; The structure and methods of presentation of the material in the new Ukrainian language textbook for students of Polish-Ukrainian Studies has been considered; The essence of functional-communicative approach as a basic principle of language teaching foreign students and especially its implementation in peer-reviewed textbook has been analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17544
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОЧеремська_статття-рецензія.PDF401,71 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.