Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17864
Назва: Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Інші назви: Маркетинг инноваций: деловые игры и кейсы для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Marketing Innovation: business games and case studies for Master's (second) degree students of all specialities
Автори: Мажник Л. О.
Демченко Г. В.
Мажник Л. А.
Демченко А. В.
Mazhnyk L. O.
Demchenko G. V.
Теми: маркетинг інновацій
ринок інновацій
комунікації на ринку інновацій
цифровий маркетинг
конверсія
ліди
маркетингові комунікації
просування інновацій
рынок инноваций
маркетинг инноваций
коммуникации на рынке инноваций
цифровой маркетинг
конверсия
лиды
маркетинговые коммуникации
продвижение инноваций
marketing innovation
innovation market
innovation market communication
digital marketing
conversion
leads
marketing communications
promotion of innovation
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня / уклад. Л. О. Мажник, Г. В. Демченко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – 52 с.
Короткий огляд (реферат): Подано завдання для ділових ігор та кейси навчальної дисципліни за модулями й темами. Вміщено практичні матеріали щодо ділових ігор та кейсів, які нададуть змогу студентам після вивчення дисципліни оволодіти професійними компетентностями з маркетингу інновацій. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня, а також маркетологів, що практикують просування інновацій на ринок.
Представлены задания для деловых игр и кейсы учебной дисциплины по модулям и темам. Помещены практические материалы для деловых игр и кейсов, которые предоставят возможность студентам после изучения дисциплины овладеть профессиональными компетентностями по маркетингу инноваций. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня, а также маркетологов, практикующих продвижение инноваций на рынок.
Tasks for business games and case studies on the academic discipline are presented according to the modules and themes. Practical materials on business games and case studies are provided for students to master professional competences in marketing innovation after studying the discipline. For Master's (second) degree students of all specialities as well as for marketers involved in promoting innovation in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17864
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Мажник Л О, Демченко Г В.pdf967,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.